Ibland går livet upp och ibland går livet ner. Där emellan händer kanske ingenting. Här handlar det inte om trendig inredning, harmoniskt familjeliv eller spännande resor. Här handlar det om verkligheten - mitt liv, min familjs liv - for better and for worse.

lördag 14 januari 2012

Darth, CatWoman och en Zombie


Har precis skickat iväg fadern i huset till maskerad-disco-kalas. Han fick med sig CatWoman, Darth Vader och en liten ettrig Zombie. Felicia hade hos sin mamma lagt ner mycket jobb på sin outfit. Loke tog den pratande masken förstås och jag plockade fram mina gamla ansiktsmålar-prylar och sminkade Svante. Det var riktigt roligt - hade glömt hur kul det är att ansiktsmåla :)

Nu ska modern (aka jag) städa klart här hemma och sedan få till en snajdig stipendieansökan för att kunna åka med på en studieresa till Warwick och Coventry i maj.

1 kommentar:

  1. Vilka grymma outfits! Ja vet en som skulle bli grön av avund!

    Håller tummarna för ett positivt beslut ang. stipendiet!

    Kramar!

    SvaraRadera