Ibland går livet upp och ibland går livet ner. Där emellan händer kanske ingenting. Här handlar det inte om trendig inredning, harmoniskt familjeliv eller spännande resor. Här handlar det om verkligheten - mitt liv, min familjs liv - for better and for worse.

tisdag 6 november 2012

Svante 5 år

Presenter på morgonkvisten

Lycka över Lego City Gruvfordon

Och stor lycka över en Anki och Pytte-dvd :)
Så var det plötsligt 5 år sedan jag, ganska så oförberett, fick föda fram ännu en son. Ja, det hade gått 9 månader, men jag blev igångsatt (igen) efter en rutinkontroll av blodtryck. Nåja, jag ska inte gå in på detaljer.

Födelsedagsbarnet fick sina presenter på morgonen (då pappan tog lite sovmorgon) och slapp vänta till kvällen med att riva upp två legokartonger och en dvd-film. Det är väl så himla roligt att se ansiktsuttrycken när barn öppnar. Reaktionen över filmen är obetalbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar