Ibland går livet upp och ibland går livet ner. Där emellan händer kanske ingenting. Här handlar det inte om trendig inredning, harmoniskt familjeliv eller spännande resor. Här handlar det om verkligheten - mitt liv, min familjs liv - for better and for worse.

lördag 7 april 2012

Buzzar Nivea deo

Det är så roligt att vara Buzzador. Just nu är jag med i två kampanjer varav en är för Nivea Pure and Sensitive deo. Jag har några provflaskor kvar om någon är sugen på att prova och ge mig feedback (mejla eposten till höger eller messa på Facebook).

Deon är väldigt effektiv och håller vad den lovar i nyrakade armhålor. Det vill säga, den svider inte och börjar inte klia. Helt klart ett stort plus!

Men det finns en nackdel, i alla fall om man svettas som jag ibland gör. Den ger inte ifrån sig någon frisk doft. Visserligen är produkten till för just de som inte vill ha doftande deo, så för dem fungerar den helt klart. Men jag tycker att jag får en lite unken och ofräsch känsla då jag behöver deon som bäst.

Tror dock att jag kommer att fortsätta använda deon i samband när jag precis rakat armhålorna, men sedan alternera med andra, doftande deon.

Om du också vill prova på produkter av olika slag - t ex Oreos, Lovefilm, matvaror och tjänster - så klicka på Buzzador-bannern till höger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar