Ibland går livet upp och ibland går livet ner. Där emellan händer kanske ingenting. Här handlar det inte om trendig inredning, harmoniskt familjeliv eller spännande resor. Här handlar det om verkligheten - mitt liv, min familjs liv - for better and for worse.

söndag 1 april 2012

Long time, no see

Vet inte vad det är med mig, det är inte som att det inte händer saker i mitt liv. Mustangklubbens planeringshelg i Vingåker med tillhörande Outlet-besök. Västeråsdagarna med Lärarförbundet. Det dagliga arbetet och annat smått och gott. Måste ta och börja blogga från tabben som något ska hända tror jag ;)

Idag var det som vanligt Cirkusar, barnens cirkusskola i Uppsala. Att ställa klockan på 7.30 en söndag är mindre roligt, men killarna tycker det är roligt och det är bra träning på många sätt. Efter träningen åkte vi till lite olika Stadium för att leta efter en Adidas-topp som jag snöat in på (nu då butiken har 25% rabatt), men det blev istället en heldress i sommarversion med korta ärmar och ben.

Lunch på Max, när mamman får välja, och sedan överraskade jag med bio. Svante har för länge sedan samlat stjärnor för att få gå på bio, men det har inte blivit av. Nu gick vi och såg Mästerkatten (rolig, även om jag verkligen avskyr svenskt tal) och barnen njöt i fulla drag.


Så, nu ska väl bloggtorkan vara över...hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar