Ibland går livet upp och ibland går livet ner. Där emellan händer kanske ingenting. Här handlar det inte om trendig inredning, harmoniskt familjeliv eller spännande resor. Här handlar det om verkligheten - mitt liv, min familjs liv - for better and for worse.

tisdag 29 januari 2013

Nystart

Med från gamla bloggen fick några inlägg följa med. Det var inte så krångligt att ordna det och så känns inte bloggen så ledsamt tomt även om man kan undra varför det inte blev ett enda inlägg från julen....

Just nu är jag hemma och är sjuk. Efter två veckor gav jag till slut upp (eller min chef sa åt mig att göra det) och nu sitter jag här, inte alls mycket bättre efter totalt fyra dagars vila. Kanske chefen har rätt att jag ska ringa vårdcentralen trots att mina symptom (snuva, ont i halsen, trött i kroppen men ingen feber) inte visar på influensa eller dylika påhitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar