Ibland går livet upp och ibland går livet ner. Där emellan händer kanske ingenting. Här handlar det inte om trendig inredning, harmoniskt familjeliv eller spännande resor. Här handlar det om verkligheten - mitt liv, min familjs liv - for better and for worse.

lördag 2 februari 2013

En bra vattkoppsdag

Det har varit en bra natt och dag för Loke. Ganska så regelbunden sömn och ingen feber under dagen. Han har till och med varit ute och lekt en stund. Nu är han badad och ska bli insmord med aloe vera-gel så kanske han kan sova i natt igen. Vilket betyder att jag och S får sova.

Förhandlingarna kring vab:andet har kommit fram till att jag får jobba på måndag, vab:a tisdag och onsdag och sedan åker jag bort två dagar på en Unikum-träff i Stockholm. Sedan får vi se hur det utvecklar sig - om Lokes koppor slutar komma och om Svante tänker vänta med sina någon vecka till. Får han dom inte nu, kan han gott och väl vänta till sportlovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar