Ibland går livet upp och ibland går livet ner. Där emellan händer kanske ingenting. Här handlar det inte om trendig inredning, harmoniskt familjeliv eller spännande resor. Här handlar det om verkligheten - mitt liv, min familjs liv - for better and for worse.

söndag 28 april 2013

Dropbox!

Ja, jag kanske är sen i vändningarna och kanske du kör något som du tycker funkar ännu bättre - men Dropbox är verkligen en gåva för mig som fotar mycket med telefonen, ibland tabben och spar saker på datorn som jag vill ha med mig. Kanske till och med blogginläggen kan bli lite tätare nu när jag slipper koppla upp telefonen för att föra över bilder (har visserligen en app för blogginlägg, men det är drygt att skriva på telefonen)....för så fort jag tagit en bild med telefonen eller tabben, så laddar den upp den i Dropbox-molnet. Och när jag startar datorn har jag den på plats där. Toppen!

I övrigt väntar jag tålmodigt på att köpa min Samsung Galaxy s4 - som ju släpptes igår. Väntar...längtar...men inser också vilket jobb det blir att ladda ner alla appar och dylikt. Göra inställningar som jag vill ha och så vidare. Men det kommer det att vara värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar