Ibland går livet upp och ibland går livet ner. Där emellan händer kanske ingenting. Här handlar det inte om trendig inredning, harmoniskt familjeliv eller spännande resor. Här handlar det om verkligheten - mitt liv, min familjs liv - for better and for worse.

onsdag 16 maj 2012

På plats

Allt flöt verkligen på igår. Jag hittade till bussen, jag fick tag på en taxi och kom fram till Abbey guest house i Kenilsworth strax innan klockan 22. Ett pyttelitet rum men med dusch, toa och handfat. En okej säng, TV och så sov jag inte helt dåligt. Frukosten var dessutom bra och ägaren David väldigt social och trevlig.

Enda gnisslet är att jag inte har rätt adapter - eller kontakten ser rätt ut med det funkar inte, vilket medförde småpanik tills David ryckte ut och lånade ut en. Ska försöka hitta en ny på universitetsområdet.

Kenilsworth - it's a posh area sa taxichauffören, så jag ska ta en liten promenad innan jag ska ta bussen till University of Warwick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar