Ibland går livet upp och ibland går livet ner. Där emellan händer kanske ingenting. Här handlar det inte om trendig inredning, harmoniskt familjeliv eller spännande resor. Här handlar det om verkligheten - mitt liv, min familjs liv - for better and for worse.

tisdag 20 september 2011

Hej då Wetumpka, hej New York!

Så har jag lämnat vänliga södern och mina nya vänner och faktiskt familjemedlemmar. Igår tog Jason mig till ett bomullsfält så att jag fick titta närmare på bomullsplantan och jag snodde med mig lite som jag hoppas inte mosas helt i en redan överfylld väska.

Under eftermiddagen kom jag så fram till staden a l l a pratar om! Jag har lärt mig att hitta lite på kartan och ska nu ta mig ut och se mig om. Kan lugnt säga att det här, det är något helt annat än Alabama ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar